Název: Demonstrace jako prostředek názornosti v chemickém vzdělávání
Překlad názvu: Demonstrations as an illustrative tool in chemistry education
Autoři: Hájková, Zdeňka ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Klečková, Marta (oponent) ; Nižňanský, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: demonstrace; makroskopická analogie; mezipředmětové úlohy; modely; nanosvět; názornost; PowerPointová prezentace; pracovní listy; přednášková demonstrace; výukové materiály; žákovská demonstrace; demonstration; educational materials; illustrative approach; interdisciplinary tasks; lecture demonstration; macroscopic analogy; models; nanoworld; PowerPoint presentation; students' demonstration; worksheets

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338046


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet