Název: Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Překlad názvu: Communication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014
Autoři: Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; Komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; Peugeot; reklama; sportovní akce; značky; advertisingu; automotive; brand; Communication strategy; marketing; marketing communication; Peugeot; sport event

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69788

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338916


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet