Název: Terénní výuka geografie: transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky v mikroregionu Hvozdnice
Překlad názvu: Geographical fieldwork: transmissive and constructivist approach to fieldwork in the Hvozdnice region
Autoři: Skazíková, Pavla ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Matějček, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: geografická charakteristika; konstruktivismus; metodické pokyny; mikroregion Hvozdnice; místní region; pracovní listy; terénní cvičení; Terénní výuka; transmise; constructivism; field work; geographical characteristics; guidelines; local region; region Hvozdnice; transmission; worksheets

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70902

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340027


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet