Název: Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě
Překlad názvu: Analysation of the Semantic Elements in Visual Social Advertising
Autoři: Butusova, Vasilisa ; Vančát, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: Reklama; semiotika; societa; vizualita; Advertising; Semiotics; Society; Visuality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73511

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet