Název:
Metody řízení nadnárodních nevládních neziskových organizací
Překlad názvu:
Methods of Management of Multinational Non-Government Non-Profit Organizations
Autoři:
Slámová, Daniela ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problematikou financování neziskových organizací. Konkrétně jednou z jeho způsobů, tzv. sociálním podnikáním. Neziskové organizace jsou většinou odkázány na granty, u kterých si nikdy nemohou být jisté, zda se jim je podaří získat a je tím tak ohrožena jejich dlouhodobá udržitelnost a stabilita. Cílem mé práce je přiblížit sociální podnikání, neboť toto zatím není v České republice (hlavně mezi neziskovými organizacemi) moc známé. A především ukázat jeho užitečnost a využitelnost při zajišťování dlouhodobé finanční stability neziskových organizací. Hlavním přínosem této diplomové práce by mělo být rozšíření povědomí o sociálním podnikání a o důležitosti používání marketingu v neziskových organizacích. Vedle teoretických poznatků se výše zmíněné cíle pokusím přiblížit i sestavením konkrétního marketingového plánu pro konkrétní mezinárodní neziskovou organizaci. Touto neziskovou organizací je International Young Naturefriends (IYNF). Jelikož téma sociálního podnikání není zatím moc rozšířené, čerpám v této práci hlavně z materiálů poskytnutých mezinárodní neziskovou organizací Nonprofit Enterprise and Self-sustainability Team (NESsT).
Klíčová slova:
marketing neziskových organizací; neziskové organizace; sociální podnikání
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6217