Název: Vstup společnosti hotel.de AG na český trh
Překlad názvu: Entrance of hotel.de AG corporation to the Czech market
Autoři: Holeček, Miloš ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou trhu a společnosti pro potřeby rozhodnutí o vstupu na český trh a stanovuje nejvhodnější nástroje propagace. Zaměřuje se na problematiku online marketingu, zejména pay per click a hledá řešení ppc kampaně pro společnosti, její struktury, klíčových slov a reklamních textů.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6222

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet