Název: Analýza městského marketingu ve vybraných městech Moravskoslezského kraje
Překlad názvu: Analysis of city marketing in selected cities of the Moravian-Silesian region
Autoři: Toporská, Pavlína ; Blažek, Jiří (vedoucí práce) ; Slach, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalitativní výzkum; města; městský marketing; regionální marketing; teritoriální marketing; city marketing; qualitative research; regional marketing; territorial marketing; towns

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/75103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-344478


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet