Název: Marketingová komunikace v počátcích Akademie věd
Překlad názvu: Marketing communication in the beginning Academy of Sciences
Autoři: Homolková, Lenka ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: institucionální branding; Institucionální komunikace; Josef Hlávka; slovesnost a umění; ČAVU; Česká akademie císaře Františka Josefa pro vědy; Česká akademie věd a umění; institutional branding; Institutional communication; Josef Hlávka; Literature and Art; the Czech Academy for Science and Art; the Czech Academy of Emperor Franz Joseph for Science; ČAVU

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77166

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet