Název: Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace elektronické hudby
Překlad názvu: New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Autoři: Oravec, Jozef ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: elektronická hudba; marketing; marketing eventov; marketingová komunikácia; Nové média; electronic music; marketing; marketing communication; marketing of events; New media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77759

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet