Název: Právní a etické meze politické reklamy a propagace v ČR
Překlad názvu: Legal and ethical limitations of political campaigns and promotion in the Czech Republic
Autoři: Pikous, Martin ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: etický kodex; legislativa; objektivita médií; Politická reklama; politický marketing; samoregulace; volby; volební kampaň; election; election campaign; legislation; media objectivity; Political advertisement; political marketing; self-regulation authority; the code of ethics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347713


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet