Název: Marketingová komunikace alternativních obsahů v kinodistribuci
Překlad názvu: Marketing communication of the alternative content in cinematic distribution
Autoři: Dvořáková, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alternativní obsah; art marketing; distribuce; kina; přímé přenosy; zavádění nových produktů; Alternative content; art marketing; cinemas; distribution; live streamings; new product launch

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78228

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347766


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet