Název: Komunikační strategie zaměřená na subkultury na příkladu značky Jägermeister
Překlad názvu: Communication strategy aimed at subcultures on the example of brand Jägermeister
Autoři: Plevová, Zuzana ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: buzz marketing; guerillová komunikace; Jägermeister; komunikační mix; marketingová komunikace; subkultury; virální marketing; WOM; buzz marketing; communication mix; guerilla communication; Jägermeister; marketing communication; subcultures; viral marketing; WOM

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet