Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement
Autoři: Šejvl, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazník; marketing; marketingový mix ve sportu; sportovní marketing; marketing; marketing mix in sports; Questionnaire; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81527

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351188


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet