Název: Marketingový a finanční plán bowlingového centra RADAVA SC
Překlad názvu: Marketing Plan of RADAVA SC Bowling Centre
Autoři: Kotáb, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: Shrnutí: Cílem práce Je vytvoření marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC v Praze. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě marketingového plánu použil nebo z nichž jsem čerpal. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity. Obsahem syntetické části diplomové práce je návrh marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of Marketing Pian of RADAVA SC bowling centre in Prague. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of marketing pian are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically. The concept of marketing pian of RADAVA SC bowling centre is content ofthe syntetical part ofthe study. Klíčová slova: Bowling, RADAVA SC, marketingové strategie, marketingový plán - 5 -

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/967

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet