Název: Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y
Překlad názvu: Airline Branding: Perception of Airline Brands on the Czech Market by Generation Y
Autoři: Sýkora, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aerolinie; brand; branding aerolinií; generace y; marketing aerolinií; značka; airline; airline branding; airline marketing; brand; branding; generation y

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86046

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet