Název: Analýza vnímání kampaně "Měníme letiště pro vás" Letiště Václav Havla Praha
Překlad názvu: Analysis of the perception of the "Changing the airport for you" campaign carried out by Vaclav Havel Airport Prague
Autoři: El Bournová, Hana ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: analýza kampaně; Letiště Václava Havla Praha; marketing cestovního ruchu; marketing letiště; marketingový mix; trendy v leteckém marketingu; airport marketing; campaign analysis; marketing mix; tourism marketing; trends in aviation marketing; Vaclav Havel Airport Prague

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357367


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet