Název: Marketing muzeí a kulturního dědictví: Židovské muzeum v Praze v 21.století
Překlad názvu: Museum Marketing and Cultural Heritage Marketing: Jewish Museum in Prague in the 21st century
Autoři: Mašková, Martina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; expozice; interní komunikace; kulturní dědictví; marketingové aktivity; muzeum 21. století; Židovské muzeum v Praze; 21st century museum; arts marketing; cultural heritage; exhibition; internal communication; Jewish museum in Prague; marketing activities

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357379


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet