Název: Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu: Current trends in customer relationship management
Autoři: Kotara, Jan ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; data; datová analýza; omnichannel; sociální CRM; věrnostní marketing; věrnostní programy; Řízení vztahů se zákazníky; Customer relationship management; data; data analysis; loyalty marketing; loyalty programs; omnichannel; social CRM

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86145

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet