Název: Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Překlad názvu: Mgazine active beauty as an effective toll of marketing communication
Autoři: Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: content marketing; corporate publishing; dm drogerie markt; efektivita zákaznického časopisu; magazín active beauty; Marketingová komunikace; zákaznický časopis; Content Marketing; Corporate Publishing; customer magazine; dm drogerie markt; efectivity of customer magazine; magazine active beauty; Marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86151

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357433


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet