Název: Kühnův dětský sbor - obraz nové PR strategie v médiích
Překlad názvu: Czech Philharmonic Children's Choir - the new PR strategy in media
Autoři: Němečková, Marie ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kühnův dětský sbor; marketing; obsahová analýza; Public Relations; Content Analysis; Czech Philharmonic Children's Choir; Marketing; Public Relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet