Název: In-game marketing
Překlad názvu: In-game marketing
Autoři: Neuheisl, Lukáš ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advergaming; chování hráčů; digitální hry; downloadable content; gamifikace; in-game advertising; In-game marketing; licencovaný obsah; mikrotransakce; product placement; advergaming; digital games; downloadable content; gamers' behaviour; gamification; in-game advertising; In-game marketing; licensed content; microtransactions; product placement

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86281

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357562


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet