Název: Komparativní sémotická analýza reklamního prostoru české a korejské mutace časopisu Elle
Překlad názvu: Comparative Semiotic Analysis of Czech and Korean version of Elle Magazine Adventisings
Autoři: Hybrantová, Romana ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ELLE Jižní Korea; ELLE Česká republika; mytologie; mýtus; reklama; sociální konstrukce reality; sémiotická analýza; advertising; ELLE Czech Republic; ELLE South Korea; myth; mythology; semiotics analysis; social construction of reality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86704

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357985


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet