Název: Analýza marketingového mixu mobilních aplikací ???
Překlad názvu: Marketing mix of mobile applications
Autoři: Hevesiová, Tamara ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: App story; Business modely; Digitální marketing; Marketingový mix; Mobilní aplikace; Mobilní marketing; App stores; Business models; Digital marketing; Marketing mix; Mobile applications; Mobile marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70410

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet