Název:
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
Překlad názvu:
The specifics of the fashion brand release and verification in a real environment
Autoři:
Horovičová, Ester ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Bílková, Kristina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu Zoot.cz a její privátní značky Alchymi. Obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky Alchymi. Teoretická část je zaměřena na prvky marketingové komunikace, brandingové strategie a budování módní značky. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Zoot, její privátní značku Alchymi a následnými návrhy na zlepšení propagace a komunikace značky.The bachelor thesis focuses on branding if the Zoot.cz online shop and its private brand Alchymi. It contains evaluation of the branding strategy aiming to enhance the brand. The theoretical part is concerned with elements of marketing communication, branding strategy and development of a fashion brand. The focus of the practical part is the analysis of the Zoot company and its private brand Alchymi, followed by suggestions to improve the brand's communication and gage the public's awareness of it.
Klíčová slova:
fashion; reklama; značka; advertisement; branding; fashion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69635