Název: Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Překlad názvu: Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Autoři: Horáčková, Simona ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inbound marketing; online marketing; podnikání; start-up; entrepreneurship; inbound marketing; online marketing; start-up

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70506

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359089


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet