Název: Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Překlad názvu: Hungary - a brand of the country, destination and its impact on the perception among Czech residents
Autoři: Blahútová, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bímová, Kristina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinační marketing; marketingová komunikace; marketingový mix destinace; marketingový výzkum; Maďarsko; značka destinace; a brand of destination; destination marketing; destination marketing mix; Hungary; marketing communications; marketing research; Tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359162


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet