Název: Analysis of entry into different mystery shopping markets within a global company
Překlad názvu: Analýza vstupu na mystery shoppingové trhy v rámci mezinárodní společnosti
Autoři: Čubová, Lenka ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketingový výzkum; mystery shopping; strategie; market research; mystery shopping; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70454

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359274


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet