Název: Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
Překlad názvu: Theory of archetypes and using of symbols during branding of insurance companies in Czech Republic
Autoři: Krejčí, Ondřej ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archetypy; brand building; branding; identita; komunikace; tvorba značky; archetypes; branding; building of brand; communication; identity

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70570

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359347


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet