Název:
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
Překlad názvu:
Development and transformation of advertising messages of selected company
Autoři:
Šachová, Veronika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na analýzu vývoje reklamních sdělení firmy Pilsner Urquell. Popisuje proměny v reklamách v závislosti na dané době a událostech, které reklamu mohly ovlivňovat. Zkoumá také, proč si Pilsner Urquell zvolil právě takové barvy pro svou značku nebo to, jak se vyvíjel logotyp. Metodou praktické části je kva-litativní výzkum, konkrétně tedy případová studie. Data byla sesbírána analýzou dokumentů poskytnutých archivem Plzeňského Prazdroje.The bachelor thesis is aimed to analyze the development of advertising of the company Pilsner Urquell. It describes the changes in ads in relations with current times a events which could have possibly influenced the advertisement. The thesis is looking for the reason of choosing such colors for the brand or how was the logotype changed. The metodology used in the practical part is qualitative research, more specifically the case study. All data were collected by the document analysis which were provided by the archives of Pilsner Urquell.
Klíčová slova:
historie; kvalitativní výzkum; marketing; Pilsner Urquell; reklama; advertisement; history; marketing; Pilsner Urquell; qualitative research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69422