Název: Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Překlad názvu: Marketing Plan – Information software for veterinarian
Autoři: Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; informační software; marketingový mix; marketingový plán; produktové portfolio; software; strategický marketing; strategie; taktický marketing; taktika; information software; marketing mix; marketing plan; product portfolio; software; strategic marketing; strategy; tactical marketing; tactics; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359724


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet