Název:
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Překlad názvu:
Marketing Plan – Information software for veterinarian
Autoři:
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.The subject for the Diploma Thesis is Marketing Plan for a company whose core business is development and sell of the Information software for veterinarian. The framework is focused on strategic marketing management and preparation of Marketing plan in theoretical way. Practical part consists of the marketing plan for the company.
Klíčová slova:
cílová skupina; informační software; marketingový mix; marketingový plán; produktové portfolio; software; strategický marketing; strategie; taktický marketing; taktika; information software; marketing mix; marketing plan; product portfolio; software; strategic marketing; strategy; tactical marketing; tactics; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70383