Název: Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Překlad názvu: Emotional Marketing and Its Application in TV Advertisement
Autoři: Nováková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; emoční marketing; reklama; advertisement; emotional marketing; emotions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359734


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet