Název: Marketingový plán kulturního projektu
Překlad názvu: Marketing plan of the culture project
Autoři: Urbánková, Lýdie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Trčková, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing v cestovním ruchu; marketing v kultuře; marketingový plán; mobilní aplikace; culture marketing; marketing plan; mobile application; tourism marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69615

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet