Název: Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
Překlad názvu: Launch of the new soluble coffee NESCAFÉ AZERA on Czech and Slovak market
Autoři: Hort, Jakub ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Volfíková, Julie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; NESCAFÉ AZERA; rozpustná káva; communication mix; marketing communication; marketing mix; NESCAFÉ AZERA; soluble coffee

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet