Název: Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Překlad názvu: Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets
Autoři: Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; SAnická, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cílová skupina; Design; Distribuční kanál; Móda; SWOT analýza; Značka; Brand; Design; Distribution channel; Fashion; SWOT analysis; Target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70428

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359797


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet