Název: Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Překlad názvu: Influencer Communication Analysis From A Brand Marketing View
Autoři: Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer marketing; influenceři; Instagram; sociální sítě; YouTube; brand marketing; influencer marketing; influencers; Instagram; social media; YouTube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70440

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet