Název: Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Sponsorship as a component of a company's business and marketing strategy
Autoři: Hampl, Radek ; Říha, David (vedoucí práce) ; Urbánek, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; obchodní strategie; sponzoring; sportovní sponzoring; business strategy; marketing communication; sponsorship; sports sponsorship

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69012

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359926


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet