Název: Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Překlad názvu: Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Autoři: Abdulkerimova, Assiyat ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Kultura; Marketing; Mezinárodní; Culture; International; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71256

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360812


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet