Název:
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Překlad názvu:
Analysis of online promotion tools used during launch of the new hotel
Autoři:
Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.My master s thesis deals with the newly opened luxury boutique hotel COSMOPOLITAN, situated in Prague, and its services. The work analyzes the online promotion tools used during launch of the new hotel. The master s thesis is divided into seven parts. The first part describes basic terms in the tourism and in the hotel industry. The second chapter is focused on the first and the second part of the Life cycle of the product in general. The third chapter describes basic online promotion tools. The fourth part is about three important companies in relation to the hotel COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Fifth part describes the hotel COSMOPOLITAN and its basic and additional services. In the sixth chapter, there is an analysis of the present situation of the hotel COSMOPOLITAN after being 6 months on the market. Last part evaluates the results of the on-line promotion and distribution tools of the hotel, including the application of the Google Analytics.
Klíčová slova:
butikový hotel; cestovní ruch; Google Analytics; luxury hotel; online marketingové nástroje; průzkum trhu; boutique hotel; Google Analytics; luxury hotel; market research; online marketing tools; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71163