Název: Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Překlad názvu: The influence of social networks on marketing strategies of the company Coca Cola within FMCG category
Autoři: Nguyen Minh, Tuan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Facebook; Instagram; Linkedin; reklama; Snapchat; sociální marketing; sociální sítě; Twitter; Youtube; Facebook; Instagram; Linkedin; research; Snapchat; Social marketing; Social networks; Youtube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71209

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360852


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet