Název: Marketingové strategie lékárenských sítí na českém trhu
Překlad názvu: Marketing Strategies of Pharmacy Network in the Czech Market
Autoři: Rejzek, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alliance Healthcare; Alphega lékárna; Marketing ve farmacii; Marketingový výzkum; Alliance Healthcare; Alphega pharmacy; Marketing research; Pharmaceutical marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71219

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet