Název: Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Překlad názvu: Analysis of mass media communication of selected manufacturers of cola-based drinks on Czech TV market
Autoři: Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Coca-Cola; Kofola; masmediální plánování; Pepsi; televizní reklama; Coca-Cola; Kofola; mass media planning; Pepsi; television advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71238

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet