Název:
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Překlad názvu:
Marketingové strategie církve v Ruské federaci
Autoři:
Myasnikova, Valeriya ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing.The second part presents theoretical framework of the Church.The final part consists of defining if the Russian Orthodox Church can be called a business company, the possibility of use marketing strategies by religious organizations, creating marketing mix for the church and the survey.Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu. Druhá část představuje teoretický rámec církve. Závěrečná část se spočívá v definování toho, že ruská ortodoxní církev se může nazývat obchodní společnost. Možnost využití marketingových strategií náboženskými společností, vytvoření marketingového mixu pro církev a průzkum.
Klíčová slova:
církev; marketing; Ruská Federace; church; marketing; Russian Federation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68773