Název: Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Překlad názvu: Marketingové strategie církve v Ruské federaci
Autoři: Myasnikova, Valeriya ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: církev; marketing; Ruská Federace; church; marketing; Russian Federation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68773

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361004


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet