Název: Budování značky ProSpolužáky.cz na zahraničních trzích
Překlad názvu: Building of the brand ProSpolužáky.cz on international markets
Autoři: Pazderková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; komunikační nástroje; ProSpolužáky.cz; vnímání a povědomí o značce; brand awareness and perception; brand building; communication tools; ProSpolužáky.cz

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68830

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361007


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet