Název: Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA
Překlad názvu: Analysis of the different marketing strategies of Pepsi Cola in the markets of India and the U.S.A.
Autoři: Štěrbová, Kateřina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; PepsiCo; USA, Indie; marketing strategy; PepsiCo; USA, India

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68907

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361053


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet