Název: Analýza značky MIXA v České republice
Překlad názvu: Analysis of the brand Mixa in the Czech Republic
Autoři: Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: citlivá pleť; hodnota značky; identita značky; image značky; L´Oréal; Mixa; brand equity; brand identity; brand image; L´Oréal; Mixa; sinsitive skin

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361157


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet