Název:
Marketingová stratégia vybranej spoločnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy of a selected company
Autoři:
Olšovská, Dominika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Slezáková, Paula (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Primárnym cieľom tejto práce je kriticky zhodnotiť súčasnú marketingovú stratégiu spoločnosti Tradične s.r.o. a jej predajne Dobré potraviny. Sekundárnym cieľom je poskytnutie odporúčaní na vylepšenie marketingovej stratégie pre novú predajňu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú objasnené základné marketingové pojmy pre lepšie pochopenie praktickej časti. V rámci praktickej časti sú spoločnosť a predajňa stručne predstavené, objasnená problematika sťahovania predajne do nových priestorov a vykonaná situačná analýza, spolu s analýzou marketingového mixu. Sekundárne údaje sú doplnené primárnymi údajmi získanými vlastným výskumom v podobe dotazníkového šetrenia. Získané poznatky sú zhrnuté vo SWOT analýze a využité pre novú marketingovú stratégiu.Primárním cílem této práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Tradične s.r.o. a její prodejny Dobré potraviny. Sekundárním cílem je poskytnout doporučení pro vylepšení marketingové strategie pro novou prodejnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny základní marketingové pojmy pro lepší pochopení části praktické. V rámci té je stručně představena společnost a prodejna. Dále praktická část objasňuje problematiku stěhování prodejny do nových prostor a je v ní uvedena situační analýza spolu s analýzou marketingového mixu. Sekundární údaje jsou doplněny údaji primárními získanými vlastním výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze a jsou využity pro návrh nové marketingové strategie.The primary aim of this bachelor thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of the company Tradične s.r.o. and its shop Dobré potraviny. The secondary aim is making suggestions for improving of the marketing strategy for its new shop. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part of this thesis, there are explained basic marketing terms for better understanding of the practical part. Within the practical part are briefly introduced the company and its shop, explained the issue of moving the shop into the new area and the situation analysis together with the analysis of the marketing mix are conducted. The secondary data are amended by primary data achieved by marketing research in the form of a questionnaire survey. All findings are summarized in the SWOT analysis and proposed for the new marketing strategy.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; slovenské potraviny; marketing; marketing strategy; Slovak food
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68946