Název: Baťa - výzkum postavení značky
Překlad názvu: Bata - Research on Brand's Position
Autoři: Dlouhý, Petr ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Baťa; generace X; generace Y; generace Z; hodnota značky; identita značky; image značky; postavení značky; povědomí o značce; výzkum značky; značka; Bata; brand; brand awareness; brand equity; brand identity; brand image; brand position; brand research; generation X; generation Y; generation Z

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68539

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361248


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet