Název:
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Překlad názvu:
Analysis of the marketing communications and image of Ferrino company on the Czech market
Autoři:
Cichý, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nýdrle, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky práce dále obsahuje zhodnocení současných marketingových aktivit firmy v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem na značku nahlíží cílová skupina společnosti. Druhým cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity a účinnosti stávajících online činností a navržení případných doporučení do budoucnosti.This diploma thesis deals with the brand image analysis of outdoor equipment manufacturer. Theoretical part offers explanation of marketing fundamental terms: brand, corporate identity, brand image, marketing & commercial communications and marketing mix. Practical part deals with the analysis of Ferrino's current brand image on the Czech market from the perspective of its prevailing customers. Besides the brand image analysis, the diploma thesis contains assessment of company's contemporary marketing activities in the digital world. The objective of the thesis is to ascertain the manner of how company's target group views the brand image. Furthermore, secondary objective focuses on assessment of efficiency of current online activities implemented by Ferrino and proposal of potential recommendations for future.
Klíčová slova:
image; komerční komunikace; marketingové komunikace; mediální strategie; SNS strategie; UX analýza; značka; brand; commercial communications; image; marketing communications; media strategy; SNS strategy; UX analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69768