Název: Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu
Překlad názvu: Marketing simulation and its application in practice on an imaginary market
Autoři: Branný, Adam ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: manažerská simulace; marketingová simulace; MarSim; simulační hry; business simulation; gaming simulation; marketing simulation; MarSim

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68808

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361376


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet