Název:
Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci
Překlad názvu:
Relationship between the supply and the demand of „U Cvičáku“ restaurant in Liberec
Autoři:
Hlavatá, Martina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry koresponduje nabídka restaurace U Cvičáku v Liberci s potřebami a požadavky zákazníků a na základě těchto zjištění navrhnout vylepšení nástrojů marketingového mixu s účelem zvýšení spokojenosti stálé klientely, případně oslovení nových zákazníků. Teoretická část podává základní informace k problematice pohostinství a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu restaurace a následný marketingový výzkum v podobě skupinové diskuze se zákazníky. Získané výsledky jsou v poslední kapitole porovnány a na jejich základě jsou navržena vylepšení nástrojů marketingového mixu restaurace.The aim of the bachelor thesis is to find out whether the supply of U Cvičáku restaurant in Liberec corresponds to the needs and demands of its customers and, based on the obtained data, to suggest improvements of the restaurant marketing tools, which would increase customer satisfaction and alternatively attract new customers. The theoretical part gives basic information on hospitality and marketing. The practical part includes an analysis of the restaurant marketing mix and a marketing research in the form of group discussion with customers. The obtained results are compared in the last chapter and, based on the findings, improvements of the restaurant marketing tools are suggested.
Klíčová slova:
marketing v pohostinství; marketingový mix; nabídka a poptávka; hospitality marketing; marketing mix; supply and demand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69103